Philippine Surf: Surf Forum
HomeHelp (archived — inactive)Search (archived — inactive)Login (archived — inactive)Register (archived — inactive)
  Surf Forum
  Philippine Surf
  People
  crown_2_surfer
crown_2_surfer
crown_2_surfer2004
Newbie
*
Posts: 2
· 26 posts, oldest first.
SURFBOARD for SALE
crown_2_surfer2004
Newbie
*
Posts: 2
· August 3rd, 2004, 2:34pm
brod,magkano bentasurfboard mo?  :) :) :) :)
more 2nd hand boards for sale in manila
crown_2_surfer2004
Newbie
*
Posts: 2
· August 15th, 2004, 7:14pm
magkano benta mo surfboard mo....?sna medyo affordable naman... smiley smiley
SURFBOARD for SALE
crown_2_surfer2004
Newbie
*
Posts: 2
· August 23rd, 2004, 12:48pm


on August 3rd, 2004, 2:34pm, crown_2_surfer wrote:brod,magkano bentasurfboard mo?  smiley smiley smiley smiley
anyone from cebu or surigao?
crown_2_surfer2004
Newbie
*
Posts: 2
· August 28th, 2004, 1:14pm

zidd,taga davao diay ko....asa diay dapit sa surigao del sur ang surf spot,unsa ngalan sa lugar ug unsay sakyan padulong dadto?animal kaayo kung masaag ta ani.
anyone from cebu or surigao?
crown_2_surfer2004
Newbie
*
Posts: 2
· August 28th, 2004, 1:22pm

kage,taga asa diay ka?gusto diay ka mo-adto siargao?kung mo adto ka stay ka sa patrick's on the beach,ayos ug barato pa jud kaayo tpos negotiable ang price.mobalik  baya ko ug siargao karong sept.21,2004 ky hapit na ang 9th siargao surfing cup.gusto ka musabay?...e-mail lng ko....
anyone from cebu or surigao?
crown_2_surfer2004
Newbie
*
Posts: 2
· August 28th, 2004, 1:41pm


on June 22nd, 2004, 7:00am, kurdec wrote:ako syang sultian,ritche solana yang ngalan,bale adventure racer na sya dati,holiday surfer na sya sa samar ug siargao,.nagwork sya kron sa cebu,hilig pd magpaddle ug 5km.,hehehe.,cge ako syang itxt ila2x tamo,dri rako davao city,nagsurf mi dri atong sabado,naay balud dri kay tinghabagat nman bsta june-august,.
anyone from cebu or surigao?
crown_2_surfer2004
Newbie
*
Posts: 2
· August 29th, 2004, 6:33pm


on August 28th, 2004, 7:39pm, kurdec wrote:kayasa nimo bai oi! nusa lang ka dri davao?cge mi ug surf dri kadtong ni-aging typhoon swell sa bongguyan beach.kinsa ang nagbaligya nmo ug board?basin kaila nko na.dghan naa kaau ta nagasurf dri davao b.nka video pagani ko atong lunes mi nagsurf ayos kaau ang balud b.kaso mdyo hugaw pero ayos rah kay nindot jd ang balud..nwei,si kage tga mnla mana..basin puhon gusto ka mosurf sa mga secret spot nagsinombagay ang mga surfing spot sa amoa.heheh
anyone from cebu or surigao?
crown_2_surfer2004
Newbie
*
Posts: 2
· August 29th, 2004, 7:03pm


on August 29th, 2004, 6:49pm, kurdec wrote:aw mao b..naa diay ka atong skim comp.,kad2ng ngjudge mao tong kaubn nko nagasurfing.si kris tong tga fortune,mao 2ng kasabay nko sa bagangga..last tuesday ko last ngdula sa bongguyan..mas maau sa siargao ka palit ug surfboard,naa koy kaila P5000..pero mdyo old na..naay P7,000 mas ok to pero mahal lng gyud..skimboarder bka?ky dghan mn gd mga skimboarder gus2 mgsurf.nwei,tga davao oriental ko pero naa nko sa dvao city puyo.mas ok na ang surfing dri davao ky dghan2x napud ta..unlike sa-una upat rami gadula..heheh
anyone from cebu or surigao?
crown_2_surfer2004
Newbie
*
Posts: 2
· August 31st, 2004, 10:58am


on August 29th, 2004, 7:23pm, kurdec wrote:bai,mahal mn gyud ang surfboard kron,try nlang sa siargao.,mao ni akong no.09179257997..
Cultural/Surfing Odyssey
crown_2_surfer2004
Newbie
*
Posts: 2
· September 2nd, 2004, 5:09pm


on January 5th, 2004, 2:13pm, PunkZappa wrote:Itinerary pala namin, nakalimutan ko ipost. I'll also email it to those people who asked for it. Salamat po ulit!

Gift of Barong:  A Surfing and Cultural Odyssey
Film segment:  Philippine Islands
Dates:  January 10 -31, 2004

hey!how about siargao......
                               ITINERARY

 DATE                        LOCATION                  ACTION

January 10                  Depart SFO                  en route via NRT

January 11                  Arrive                        MNL

January 11-14                  Makati (home base)              film Manila
                                                                                segments

* January 14-18            Zambales, La Union
                             Baguio                        film surfing, cultural
                                                               experience


* January 19-22            Baler, Quezon                  film surfing, local
                                                                    surfers, culture                                                            

January 22-23                  Makati                        Meet with dignitaries

January 24                  Depart MNL                  Arrive Bicol

January 24-27                  Bicol, Oas, Nabua            Origin of Moreno
                                                                family heritage,
                                                             surfing in region,
                                                              beauty of province

January 27-29                  Catanduanes                  film surfing,
                                                                     beauty of island

January 29                  Depart Bicol                  Arrive MNL

January 29-31                      Makati                        Regroup, depart
                                                                                MNL

January 31                  Depart MNL                  Arrive SFO


Itinerary subject to change.      
* Before leaving for Zambales, we will check the surf reports for La Union, Zambales and Baler. If Baler has better surf, then we will go there first.

Ayan, sana nandyan kayong lahat pagdating namin! Malapit na!
--->beginner<--
crown_2_surfer2004
Newbie
*
Posts: 2
· September 3rd, 2004, 9:23am


on August 4th, 2004, 6:20am, SaveAguyRydAwave wrote:hello everyone  smiley i was browsing around and found this website...im filipino but hindi ako marunong ng tagalog  embarassed
anyway, ive only been surfing a few times on the beaches of long island new york so the waves are pretty mellow out here. its been a while and ive only been on a long board.

i want to learn to ride a shortboard so if you have any tips or advice on paddling, staning up ect cuz i dont know the differences in technique between long and short board. maybe one day i can visit philippines and surf around there  wink

thnx
--->beginner<--
crown_2_surfer2004
Newbie
*
Posts: 2
· September 3rd, 2004, 9:28am


on September 3rd, 2004, 9:23am, crown_2_surfer wrote:check out this website..
www.kathychua.kom.ph
www.pbase.com/kage/siargao2
::SIARGAO ISLAND 2004::
crown_2_surfer2004
Newbie
*
Posts: 2
· October 9th, 2004, 9:10am

ei....nice pics guys.damihan n'yo pa..... kiss
2nd Lanuza National Surfing Competition
crown_2_surfer2004
Newbie
*
Posts: 2
· November 9th, 2004, 4:33pm
      2nd Lanuza National Surfing Competition
2nd Lanuza National Surfing Competition
crown_2_surfer2004
Newbie
*
Posts: 2
· November 9th, 2004, 4:37pm
another break for lanuza...anyone who's interested for the upcoming surfing competition.just check out this website.

www.surflanuza.com

2nd Lanuza National Surfing Competition
crown_2_surfer2004
Newbie
*
Posts: 2
· November 10th, 2004, 2:02pm
d ko pa alam...neither got no ideas to guess whomever..
malaman na lang this starting 3rd week of nov.,
punta ka pre? rolleyes
2nd Lanuza National Surfing Competition
crown_2_surfer2004
Newbie
*
Posts: 2
· November 11th, 2004, 6:32pm
kurdec,salamat kau bai....ambot lang pud maka-adto ko ani...
keep you inform na lng... cool
2nd Lanuza National Surfing Competition
crown_2_surfer2004
Newbie
*
Posts: 2
· November 11th, 2004, 6:53pm
kurdec,daghan bah dadto ug mapuy-an kanang baratohon lang?layo pa man na sa tandag noh?

2nd Lanuza National Surfing Competition
crown_2_surfer2004
Newbie
*
Posts: 2
· November 14th, 2004, 6:52am

zidd,hantud karon nagapa-rent bah gyapon sila?...salamat kaayo sa info. grin
2nd Lanuza National Surfing Competition
crown_2_surfer2004
Newbie
*
Posts: 2
· November 14th, 2004, 6:58am

zidd,dli lagi ma-zoom in ang mga pic. bai?

2nd Lanuza National Surfing Competition
crown_2_surfer2004
Newbie
*
Posts: 2
· November 16th, 2004, 11:02am

salamat kau....... rolleyes
2nd Lanuza National Surfing Competition
crown_2_surfer2004
Newbie
*
Posts: 2
· November 18th, 2004, 1:14pm

spoonman,sa nov.25,2004 pa magstart ang compi...for more info. check mo na lang yung website www.surflanuza.com tapos click on events.. cool
2nd Lanuza National Surfing Competition
crown_2_surfer2004
Newbie
*
Posts: 2
· December 11th, 2004, 12:42pm
kurdec bai,nagstorya nami ni steve...ok man diay kaayo iyang ibaligya...ok nabana ang 6'3 aloha ang brand( 5T )?considered na shortboard gyaPON na sya? cheesy
2nd Lanuza National Surfing Competition
crown_2_surfer2004
Newbie
*
Posts: 2
· December 18th, 2004, 11:22am
zidd,salamat kau bai...
2nd Lanuza National Surfing Competition
crown_2_surfer2004
Newbie
*
Posts: 2
· December 23rd, 2004, 11:18am
zidd,wala pa kay girepair pa ang natipak pro kita naman ko sa board...ok lang kau ang offer kay kung naay gagmay na damage libre lang paayo maski ikapila...nya wala may problema kay daghan sya ug fiberglass..makuha nanako to siguro karong lastweek sa Dec.
Pages: 1 2 »