Philippine Surf: Surf Forum |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
| SURFBOARD for SALE brod,magkano bentasurfboard mo? :) :) :) :) |
| more 2nd hand boards for sale in manila magkano benta mo surfboard mo....?sna medyo affordable naman... ![]() |
| SURFBOARD for SALE on August 3rd, 2004, 2:34pm, crown_2_surfer wrote:brod,magkano bentasurfboard mo? ![]() |
| anyone from cebu or surigao? zidd,taga davao diay ko....asa diay dapit sa surigao del sur ang surf spot,unsa ngalan sa lugar ug unsay sakyan padulong dadto?animal kaayo kung masaag ta ani. |
| anyone from cebu or surigao? kage,taga asa diay ka?gusto diay ka mo-adto siargao?kung mo adto ka stay ka sa patrick's on the beach,ayos ug barato pa jud kaayo tpos negotiable ang price.mobalik baya ko ug siargao karong sept.21,2004 ky hapit na ang 9th siargao surfing cup.gusto ka musabay?...e-mail lng ko.... |
| anyone from cebu or surigao? on June 22nd, 2004, 7:00am, kurdec wrote:ako syang sultian,ritche solana yang ngalan,bale adventure racer na sya dati,holiday surfer na sya sa samar ug siargao,.nagwork sya kron sa cebu,hilig pd magpaddle ug 5km.,hehehe.,cge ako syang itxt ila2x tamo,dri rako davao city,nagsurf mi dri atong sabado,naay balud dri kay tinghabagat nman bsta june-august,. |
| anyone from cebu or surigao? on August 28th, 2004, 7:39pm, kurdec wrote:kayasa nimo bai oi! nusa lang ka dri davao?cge mi ug surf dri kadtong ni-aging typhoon swell sa bongguyan beach.kinsa ang nagbaligya nmo ug board?basin kaila nko na.dghan naa kaau ta nagasurf dri davao b.nka video pagani ko atong lunes mi nagsurf ayos kaau ang balud b.kaso mdyo hugaw pero ayos rah kay nindot jd ang balud..nwei,si kage tga mnla mana..basin puhon gusto ka mosurf sa mga secret spot nagsinombagay ang mga surfing spot sa amoa.heheh |
| anyone from cebu or surigao? on August 29th, 2004, 6:49pm, kurdec wrote:aw mao b..naa diay ka atong skim comp.,kad2ng ngjudge mao tong kaubn nko nagasurfing.si kris tong tga fortune,mao 2ng kasabay nko sa bagangga..last tuesday ko last ngdula sa bongguyan..mas maau sa siargao ka palit ug surfboard,naa koy kaila P5000..pero mdyo old na..naay P7,000 mas ok to pero mahal lng gyud..skimboarder bka?ky dghan mn gd mga skimboarder gus2 mgsurf.nwei,tga davao oriental ko pero naa nko sa dvao city puyo.mas ok na ang surfing dri davao ky dghan2x napud ta..unlike sa-una upat rami gadula..heheh |
| anyone from cebu or surigao? on August 29th, 2004, 7:23pm, kurdec wrote:bai,mahal mn gyud ang surfboard kron,try nlang sa siargao.,mao ni akong no.09179257997.. |
| Cultural/Surfing Odyssey on January 5th, 2004, 2:13pm, PunkZappa wrote:Itinerary pala namin, nakalimutan ko ipost. I'll also email it to those people who asked for it. Salamat po ulit! Gift of Barong: A Surfing and Cultural Odyssey Film segment: Philippine Islands Dates: January 10 -31, 2004 hey!how about siargao...... ITINERARY DATE LOCATION ACTION January 10 Depart SFO en route via NRT January 11 Arrive MNL January 11-14 Makati (home base) film Manila segments * January 14-18 Zambales, La Union Baguio film surfing, cultural experience * January 19-22 Baler, Quezon film surfing, local surfers, culture January 22-23 Makati Meet with dignitaries January 24 Depart MNL Arrive Bicol January 24-27 Bicol, Oas, Nabua Origin of Moreno family heritage, surfing in region, beauty of province January 27-29 Catanduanes film surfing, beauty of island January 29 Depart Bicol Arrive MNL January 29-31 Makati Regroup, depart MNL January 31 Depart MNL Arrive SFO Itinerary subject to change. * Before leaving for Zambales, we will check the surf reports for La Union, Zambales and Baler. If Baler has better surf, then we will go there first. Ayan, sana nandyan kayong lahat pagdating namin! Malapit na! |
| --->beginner<-- on August 4th, 2004, 6:20am, SaveAguyRydAwave wrote:hello everyone i was browsing around and found this website...im filipino but hindi ako marunong ng tagalog ![]() anyway, ive only been surfing a few times on the beaches of long island new york so the waves are pretty mellow out here. its been a while and ive only been on a long board. i want to learn to ride a shortboard so if you have any tips or advice on paddling, staning up ect cuz i dont know the differences in technique between long and short board. maybe one day i can visit philippines and surf around there thnx |
| --->beginner<-- on September 3rd, 2004, 9:23am, crown_2_surfer wrote:check out this website.. www.kathychua.kom.ph www.pbase.com/kage/siargao2 |
| ::SIARGAO ISLAND 2004:: ei....nice pics guys.damihan n'yo pa..... ![]() |
| 2nd Lanuza National Surfing Competition 2nd Lanuza National Surfing Competition |
| 2nd Lanuza National Surfing Competition another break for lanuza...anyone who's interested for the upcoming surfing competition.just check out this website. www.surflanuza.com |
| 2nd Lanuza National Surfing Competition d ko pa alam...neither got no ideas to guess whomever.. malaman na lang this starting 3rd week of nov., punta ka pre? ![]() |
| 2nd Lanuza National Surfing Competition kurdec,salamat kau bai....ambot lang pud maka-adto ko ani... keep you inform na lng... ![]() |
| 2nd Lanuza National Surfing Competition kurdec,daghan bah dadto ug mapuy-an kanang baratohon lang?layo pa man na sa tandag noh? |
| 2nd Lanuza National Surfing Competition zidd,hantud karon nagapa-rent bah gyapon sila?...salamat kaayo sa info. ![]() |
| 2nd Lanuza National Surfing Competition zidd,dli lagi ma-zoom in ang mga pic. bai? |
| 2nd Lanuza National Surfing Competition salamat kau....... ![]() |
| 2nd Lanuza National Surfing Competition spoonman,sa nov.25,2004 pa magstart ang compi...for more info. check mo na lang yung website www.surflanuza.com tapos click on events.. ![]() |
| 2nd Lanuza National Surfing Competition kurdec bai,nagstorya nami ni steve...ok man diay kaayo iyang ibaligya...ok nabana ang 6'3 aloha ang brand( 5T )?considered na shortboard gyaPON na sya? ![]() |
| 2nd Lanuza National Surfing Competition zidd,salamat kau bai... |
| 2nd Lanuza National Surfing Competition zidd,wala pa kay girepair pa ang natipak pro kita naman ko sa board...ok lang kau ang offer kay kung naay gagmay na damage libre lang paayo maski ikapila...nya wala may problema kay daghan sya ug fiberglass..makuha nanako to siguro karong lastweek sa Dec. |
| Pages: 1 2 » |