Philippine Surf: Surf Forum |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() |
Author | Topic: anyone from cebu or surigao? (45 posts) | ||
| shokoi2004 Full Member ![]() ![]() ![]() Posts: 26 |
just wanna know... ![]() - i'm from surigao(mainit), but now based in cebu city... | ||
view the original capture Logged | |||
| shadow2003-2008 Newbie ![]() Posts: 10 |
ey shokz.. look for ulay. she either has a place in surigao or in siargao itself. ![]() cheers. | ||
view the original capture Logged | |||
| shokoi2004 Full Member ![]() ![]() ![]() Posts: 26 |
thanks, i'm goin back to the islands soon, sometime this june. i just wanna know if someone is goin, maybe we just tag along. | ||
view the original capture Logged | |||
| ZiDD2002-2004 Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posts: 108 |
shokoi bai....naka surf nako dira sa surigao del sur.....balik siguro ko rong jan 2005..i hope maka adto ko ani sa Pacific Side, again.......born ko in Dumaguete...but grewup here in Calif...surf ko Santa Cruz... | ||
view the original capture Logged | |||
| kurdec2003-2008 Full Member ![]() ![]() ![]() Posts: 7 |
Bisaya diay ka Zidd?nagsurf mi ni schmeck dri kas-a sa mati,ngdula xa atong gahi pd na balod,naa unta koy piks kaso natsugi na akong homepage naay naghack..gi-ahak gyud..sayang kaau..plano mi samar sa november,.. | ||
view the original capture Logged | |||
| ZiDD2002-2004 Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posts: 108 |
mao lagi bai kurdeck...dugay nako diri sa gawas..peru bisdak lang gihapon. ambot ug maka adto ba ko ani surigao del sur...layo kaayo....then longboarder pa gyud ko....to-a sa dumaguete akong board sa balay sa akong parents... planning ko ug palit ug hybrid..haron sayon ra kaayo dala dala... | ||
view the original capture Logged | |||
| shokoi2004 Full Member ![]() ![]() ![]() Posts: 26 |
cool bai! naa diay bisaya dre! hehe ![]() ka-surf namo sa siargao? did2 ko last summer, newbie pako. balik ko this month. practice. | ||
view the original capture Logged | |||
| ZiDD2002-2004 Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posts: 108 |
shokoy..yeah bai..naka surf na ko sa sairgao back in 2000. peru ganahan ko sa surigao del sur tong ni adto ko didto last 2002. i hope this coming jan maka adto ko ani sa surigao del sur. mas convenient pa man gyud ang surigao del sur kay sa sairgao. duol pa ug dalan, sayon ra kaayo ug sakay ug bus... | ||
view the original capture Logged | |||
| kurdec2003-2008 Full Member ![]() ![]() ![]() Posts: 7 |
sa tandag b?bai,gahi kaau ang mga balud dha b.naay lokal dha max ang ngalan,nka-ila rapud namo dri sa davao,Mas ayos bitaw kung dha na area ky nagsinombagai ang balod dha.Kaso wlay 10ft dha na balod,ambot anang mga uban dha cgeg ma-ma,nka katawa man ta,muride ug 10ft na balud..balik2x ra ug istorya..heheha..ato2x rato,ky mga bisdak ta..hehehe..pg gusto mo mosurf sa davao oriental,,.mga december to jan...gahi kaau ang balod dri, zidd,Ayos kaau ang balod dha sta. cruz bai?bsin naa ka pa mga pikz dha.pakita pd ha..or i-email nlang. cheers, | ||
view the original capture Logged | |||
| ZiDD2002-2004 Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posts: 108 |
http://pages.sbcglobal.net/zidd/ kana bai..naay mga pics sa san francicso, Santa Cruz, Pinas... Wala pa nako na update. | ||
view the original capture Logged | |||
| soulsurfer2004 Newbie ![]() Posts: 9 |
hey, sorry to jump in your conversation but i was wondering if anyone knows if swells hit cloud nine or any spots in siargao around the month of may? hopefully i'm in the right forum. and by the way, zidd. are you from norcal? | ||
view the original capture Logged | |||
| shokoi2004 Full Member ![]() ![]() ![]() Posts: 26 |
swells reach their peak in the months of september to november. may is not really good. | ||
view the original capture Logged | |||
| ZiDD2002-2004 Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posts: 108 |
Soul, Yes..i'm in norcal. If there are storm off the vicinity off Guam, you bet waves will be hitting Sairgao in a few days... | ||
view the original capture Logged | |||
| soulsurfer2004 Newbie ![]() Posts: 9 |
thanks for responding fellas. that's a bummer that swells don't hit on may. there will be some waves though rite? i mean it doesn't have to be pumpin as long as it has good form. that's the only month i can go. i'm kinda stuck at work. anyhow, i guess i'll just have to see. peace fish | ||
view the original capture Logged | |||
| ZiDD2002-2004 Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posts: 108 |
just go.....if there are waves..then good....if there are no waves, then at least you can say you went there ![]() | ||
view the original capture Logged | |||
| mitch2001-2004 Senior Member ![]() ![]() ![]() ![]() Posts: 72 |
Hiya Zidd, I didnt expect the waves to be tha big in San Francisco, and the swell goes right under the bridge...looks kinda cold too, shark infested? Sta Cruz looks pretty good too | ||
view the original capture Logged | |||
| totoy2004 Newbie ![]() Posts: 1 |
ako taga davao, but im here in cebu working. im looking for a surf buddy here also. para naa pud koy kauban mag paddle paddle dri or when i go to samar, or surigao...... ![]() | ||
view the original capture Logged | |||
| kurdec2003-2008 Full Member ![]() ![]() ![]() Posts: 7 |
taga asa ka sa davao?ky naa koy barkada pd na taga davao na ngwork sa cebu kron,naga adto sa samar ug siargao pd,gusto pd sya mgpaddle2x..bsin ikaw ni ritche? | ||
view the original capture Logged | |||
| shokoi2004 Full Member ![]() ![]() ![]() Posts: 26 |
on June 20th, 2004, 7:41am, totoy wrote:ako taga davao, but im here in cebu working. im looking for a surf buddy here also. para naa pud koy kauban mag paddle paddle dri or when i go to samar, or surigao...... ![]() | ||
view the original capture Logged | |||
| shokoi2004 Full Member ![]() ![]() ![]() Posts: 26 |
on June 20th, 2004, 7:32pm, kurdec wrote:taga asa ka sa davao?ky naa koy barkada pd na taga davao na ngwork sa cebu kron,naga adto sa samar ug siargao pd,gusto pd sya mgpaddle2x..bsin ikaw ni ritche? | ||
view the original capture Logged | |||
| kurdec2003-2008 Full Member ![]() ![]() ![]() Posts: 7 |
ako syang sultian,ritche solana yang ngalan,bale adventure racer na sya dati,holiday surfer na sya sa samar ug siargao,.nagwork sya kron sa cebu,hilig pd magpaddle ug 5km.,hehehe.,cge ako syang itxt ila2x tamo,dri rako davao city,nagsurf mi dri atong sabado,naay balud dri kay tinghabagat nman bsta june-august,. | ||
view the original capture Logged | |||
| shokoi2004 Full Member ![]() ![]() ![]() Posts: 26 |
on June 22nd, 2004, 7:00am, kurdec wrote:ako syang sultian,ritche solana yang ngalan,bale adventure racer na sya dati,holiday surfer na sya sa samar ug siargao,.nagwork sya kron sa cebu,hilig pd magpaddle ug 5km.,hehehe.,cge ako syang itxt ila2x tamo,dri rako davao city,nagsurf mi dri atong sabado,naay balud dri kay tinghabagat nman bsta june-august,. | ||
view the original capture Logged | |||
| kurdec2003-2008 Full Member ![]() ![]() ![]() Posts: 7 |
bai, nagtext akong brkada.nakasurf sya sa cebu,sya rapud isa,kd2ng nag-inagaural si arroyo dha,mga 1hr. away sa city.sa duamguete pd surf pd sya.pati ang pastor na kano surfer man pd diay. | ||
view the original capture Logged | |||
| shokoi2004 Full Member ![]() ![]() ![]() Posts: 26 |
on July 2nd, 2004, 11:26am, kurdec wrote:bai, nagtext akong brkada.nakasurf sya sa cebu,sya rapud isa,kd2ng nag-inagaural si arroyo dha,mga 1hr. away sa city.sa duamguete pd surf pd sya.pati ang pastor na kano surfer man pd diay. | ||
view the original capture Logged | |||
| ZiDD2002-2004 Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posts: 108 |
yeah...sa dumaguete...naay mang surf sad........peru dili sa ciudad mismo....south sa negros pa. naka surf ko didto back in 2000 | ||
view the original capture Logged | |||
| kurdec2003-2008 Full Member ![]() ![]() ![]() Posts: 7 |
on July 2nd, 2004, 2:10pm, shokoi wrote:unsa number imo brkada? contakon nako sya. thanks. ![]() | ||
view the original capture Logged | |||
| waterbaby2002-2008 Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posts: 116 |
shokoi -- kahibaw ka ng aska ferry schedule? surigao-siargao. naa kong sched... 2002 pa! ![]() | ||
view the original capture Logged | |||
| shokoi2004 Full Member ![]() ![]() ![]() Posts: 26 |
i forgot the exact time, pero daily na sya, 2 to 3 trips (back-n-forth) a day. 1 and half hour boat ride. from surigao to siargao : early morning (6-7), noon (11) and 4pm return to surigao is one hour after arrival at siargao. aside aska, naa ferry boat, one trip a day lng. 4 hours lng ang trip. on August 4th, 2004, 1:14pm, Kage wrote:shokoi -- kahibaw ka ng aska ferry schedule? surigao-siargao. naa kong sched... 2002 pa! ![]() | ||
view the original capture Logged | |||
| waterbaby2002-2008 Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posts: 116 |
shokoi - daghang salamat bai! | ||
view the original capture Logged | |||
| soulsurfer2004 Newbie ![]() Posts: 9 |
hey everyone, just got a couple pf questions? what's the closest surf spot from cebu and what's the best way to get there...basicaly, how do i get there? apparently i'm not from there. so i hope none of you mind. i just wanna surf phil. my family is from there i actually have family living in cebu. i'm planning on visiting next year. one more thing, are there any shapers or board shops i can go to, to buy a board? thanks for your time...hope to hear from someone..... | ||
view the original capture Logged | |||
| shokoi2004 Full Member ![]() ![]() ![]() Posts: 26 |
the closest wud be samar and siargao... both are accessible from cebu by boat. samar is a bit closer than siargao. i recommend u surf in siargao, its much more developed than samar(i guess). there are shops in siargao where u can rent boards. i dont think there's one that sells or made custom boards. pls get info from the ff sites: www.surigaoislands.com www.siargaosurf.com on August 13th, 2004, 7:30am, soulsurfer wrote:hey everyone, just got a couple pf questions? what's the closest surf spot from cebu and what's the best way to get there...basicaly, how do i get there? apparently i'm not from there. so i hope none of you mind. i just wanna surf phil. my family is from there i actually have family living in cebu. i'm planning on visiting next year. one more thing, are there any shapers or board shops i can go to, to buy a board? thanks for your time...hope to hear from someone..... | ||
view the original capture Logged | |||
| soulsurfer2004 Newbie ![]() Posts: 9 |
hey shokoi, thanks a whole heap for answering my questions....i'll definitely take your advise in consideration. i'm under the impression that supply is kinda scarse. i'm talking about wax, leashes and mainly boards. i was talking to my chief about surf in the p.i. and i was telling him how great it supposed to be but the only thing is that they dont really have much over there. so he came up with the idea for us to buy leashes and waxes and stuff and send it to the locals. from the surfers from the mainland to the locals of p.i. i like the idea too, but we don't know who our point of contact would be. anyhow, thought i'd share that with you. | ||
view the original capture Logged | |||
| crown_2_surfer2004 Newbie ![]() Posts: 2 |
zidd,taga davao diay ko....asa diay dapit sa surigao del sur ang surf spot,unsa ngalan sa lugar ug unsay sakyan padulong dadto?animal kaayo kung masaag ta ani. | ||
view the original capture Logged | |||
| crown_2_surfer2004 Newbie ![]() Posts: 2 |
kage,taga asa diay ka?gusto diay ka mo-adto siargao?kung mo adto ka stay ka sa patrick's on the beach,ayos ug barato pa jud kaayo tpos negotiable ang price.mobalik baya ko ug siargao karong sept.21,2004 ky hapit na ang 9th siargao surfing cup.gusto ka musabay?...e-mail lng ko.... | ||
view the original capture Logged | |||
| crown_2_surfer2004 Newbie ![]() Posts: 2 |
on June 22nd, 2004, 7:00am, kurdec wrote:ako syang sultian,ritche solana yang ngalan,bale adventure racer na sya dati,holiday surfer na sya sa samar ug siargao,.nagwork sya kron sa cebu,hilig pd magpaddle ug 5km.,hehehe.,cge ako syang itxt ila2x tamo,dri rako davao city,nagsurf mi dri atong sabado,naay balud dri kay tinghabagat nman bsta june-august,. | ||
view the original capture Logged | |||
| kurdec2003-2008 Full Member ![]() ![]() ![]() Posts: 7 |
kayasa nimo bai oi! nusa lang ka dri davao?cge mi ug surf dri kadtong ni-aging typhoon swell sa bongguyan beach.kinsa ang nagbaligya nmo ug board?basin kaila nko na.dghan naa kaau ta nagasurf dri davao b.nka video pagani ko atong lunes mi nagsurf ayos kaau ang balud b.kaso mdyo hugaw pero ayos rah kay nindot jd ang balud..nwei,si kage tga mnla mana..basin puhon gusto ka mosurf sa mga secret spot nagsinombagay ang mga surfing spot sa amoa.heheh | ||
view the original capture Logged | |||
| crown_2_surfer2004 Newbie ![]() Posts: 2 |
on August 28th, 2004, 7:39pm, kurdec wrote:kayasa nimo bai oi! nusa lang ka dri davao?cge mi ug surf dri kadtong ni-aging typhoon swell sa bongguyan beach.kinsa ang nagbaligya nmo ug board?basin kaila nko na.dghan naa kaau ta nagasurf dri davao b.nka video pagani ko atong lunes mi nagsurf ayos kaau ang balud b.kaso mdyo hugaw pero ayos rah kay nindot jd ang balud..nwei,si kage tga mnla mana..basin puhon gusto ka mosurf sa mga secret spot nagsinombagay ang mga surfing spot sa amoa.heheh | ||
view the original capture Logged | |||
| kurdec2003-2008 Full Member ![]() ![]() ![]() Posts: 7 |
aw mao b..naa diay ka atong skim comp.,kad2ng ngjudge mao tong kaubn nko nagasurfing.si kris tong tga fortune,mao 2ng kasabay nko sa bagangga..last tuesday ko last ngdula sa bongguyan..mas maau sa siargao ka palit ug surfboard,naa koy kaila P5000..pero mdyo old na..naay P7,000 mas ok to pero mahal lng gyud..skimboarder bka?ky dghan mn gd mga skimboarder gus2 mgsurf.nwei,tga davao oriental ko pero naa nko sa dvao city puyo.mas ok na ang surfing dri davao ky dghan2x napud ta..unlike sa-una upat rami gadula..heheh | ||
view the original capture Logged | |||
| crown_2_surfer2004 Newbie ![]() Posts: 2 |
on August 29th, 2004, 6:49pm, kurdec wrote:aw mao b..naa diay ka atong skim comp.,kad2ng ngjudge mao tong kaubn nko nagasurfing.si kris tong tga fortune,mao 2ng kasabay nko sa bagangga..last tuesday ko last ngdula sa bongguyan..mas maau sa siargao ka palit ug surfboard,naa koy kaila P5000..pero mdyo old na..naay P7,000 mas ok to pero mahal lng gyud..skimboarder bka?ky dghan mn gd mga skimboarder gus2 mgsurf.nwei,tga davao oriental ko pero naa nko sa dvao city puyo.mas ok na ang surfing dri davao ky dghan2x napud ta..unlike sa-una upat rami gadula..heheh | ||
view the original capture Logged | |||
| kurdec2003-2008 Full Member ![]() ![]() ![]() Posts: 7 |
bai,mahal mn gyud ang surfboard kron,try nlang sa siargao.,mao ni akong no.09179257997.. | ||
view the original capture Logged | |||
| crown_2_surfer2004 Newbie ![]() Posts: 2 |
on August 29th, 2004, 7:23pm, kurdec wrote:bai,mahal mn gyud ang surfboard kron,try nlang sa siargao.,mao ni akong no.09179257997.. | ||
view the original capture Logged | |||
| ZiDD2002-2004 Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posts: 108 |
crown bai...ug gikan ka cebu..naay eroplano gikan cebu adto tandag. ug naa ka na didto...daghan na mga lugar ka adto-an. north to south...siguro..mga mid jan 2005 mo balik ko ani...try ko adto didto balik.....siguro dala ko ani ug smaller board. | ||
view the original capture Logged | |||
| shokoi2004 Full Member ![]() ![]() ![]() Posts: 26 |
yoh, the best cguro nga surfing spot didto ang sa LANUZA... check ds site ... http://www.surflanuza.com/ | ||
view the original capture Logged | |||
| kurdec2003-2008 Full Member ![]() ![]() ![]() Posts: 7 |
dagko kaau ang balud sa lanuza bai,kasagaran dha mga foreigner pd..naa mi spot pd.pero kami2x lang ang nagadula..http://kurdec.tripod.com/pikchrs | ||
view the original capture Logged | |||
| ZiDD2002-2004 Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posts: 108 |
Lanuza..ok sad na.....gentle ang break...greak for longboarding..... daghan ko pic didto sa akong website anang lugara...wala lang gi sulti nako.... http://pages.sbcglobal.net/zidd | ||
view the original capture Logged |