Philippine Surf: Surf Forum |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() |
Author | Topic: 2nd Lanuza National Surfing Competition (35 posts) | ||
| crown_2_surfer2004 Newbie ![]() Posts: 2 |
2nd Lanuza National Surfing Competition | ||
view the original capture Logged | |||
| crown_2_surfer2004 Newbie ![]() Posts: 2 |
another break for lanuza...anyone who's interested for the upcoming surfing competition.just check out this website. www.surflanuza.com | ||
view the original capture Logged | |||
| ZiDD2002-2004 Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posts: 108 |
whoever won the comp? | ||
view the original capture Logged | |||
| crown_2_surfer2004 Newbie ![]() Posts: 2 |
d ko pa alam...neither got no ideas to guess whomever.. malaman na lang this starting 3rd week of nov., punta ka pre? ![]() | ||
view the original capture Logged | |||
| kurdec2003-2008 Full Member ![]() ![]() ![]() Posts: 7 |
bai, marami mga tga davao pupunta sa lanuza comp.,i think apat sila ang sasali sa comp.,sayang nga nandito ako sa manila. finally mkapunta narin ako ng la union. crown 2 surfer..sultii lng ko kung mangayo ka sa ilang number pra sabay ka ad2..ayos sila n mga kaubn. | ||
view the original capture Logged | |||
| sponjah2002-2004 Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posts: 77 |
kurdec, kelan punta mo ng LU? ..kakauwi ko lang | ||
view the original capture Logged | |||
| ZiDD2002-2004 Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posts: 108 |
Kurdec bai..mao lagi bai....adto niya ko karon Jan. siguro si shokoi mo uban to nako laag didtong lugara | ||
view the original capture Logged | |||
| crown_2_surfer2004 Newbie ![]() Posts: 2 |
kurdec,salamat kau bai....ambot lang pud maka-adto ko ani... keep you inform na lng... ![]() | ||
view the original capture Logged | |||
| crown_2_surfer2004 Newbie ![]() Posts: 2 |
kurdec,daghan bah dadto ug mapuy-an kanang baratohon lang?layo pa man na sa tandag noh? | ||
view the original capture Logged | |||
| ZiDD2002-2004 Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posts: 108 |
Crown, tong ni adto mi sa Lanuza back in 2002, naay kapuy-an dapit sa plaza, Erizaldi siguro tong ilang apilido. cost mga PhP100/head per night. Naay restaurant sad dapit lang didto. ask lang sa mercado asa ang ka erizaldi. Gikan sa tandag...mga, 1hr- 1 1/2hrs buy jeepney bai. | ||
view the original capture Logged | |||
| ZiDD2002-2004 Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posts: 108 |
crown. http://pages.sbcglobal.net/zidd naay pic didto sa break sa Lanuza... | ||
view the original capture Logged | |||
| spoonman2004-2005 Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
gud luck to manuel will represent zambales ![]() peace out | ||
view the original capture Logged | |||
| kurdec2003-2008 Full Member ![]() ![]() ![]() Posts: 7 |
representing from davao are allan s.,iting<--ian saguan's cuzin,kris baka,ang tibo. At least may davao na..heheh zidd,dli lagi ma-open imong site?muad2 gihapon ko dha.,ayos tong naa sa beach break..nwei,mao ning isa sa balud sa mati pagseason :::s pot name:bloody irish;but me and my bro called it Logbook spot coz we should sign before u can enter to that area.It's a muslim area but very friendly. | ||
view the original capture Logged | |||
| ZiDD2002-2004 Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posts: 108 |
Kurdec... bai..yeah, plano gihapon ko adto Tandag mga Jan. Siguro si Shokoi mo uban to... Mati would be good too.....daghan taga didto sad nga mo post diri... | ||
view the original capture Logged | |||
| crown_2_surfer2004 Newbie ![]() Posts: 2 |
zidd,hantud karon nagapa-rent bah gyapon sila?...salamat kaayo sa info. ![]() | ||
view the original capture Logged | |||
| crown_2_surfer2004 Newbie ![]() Posts: 2 |
zidd,dli lagi ma-zoom in ang mga pic. bai? | ||
view the original capture Logged | |||
| ZiDD2002-2004 Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posts: 108 |
crown..dili bitaw na ma zoom..heheheh..copy it sa imong puter, then use another software to zoom on it... | ||
view the original capture Logged | |||
| ZiDD2002-2004 Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posts: 108 |
ambot bai..that was 2yrs ago..sure ko, naay mo take ug boarders didto bai...ask lang.... ug walay lodging, balik sa Tandag..naay mga resort man sad didto duol baybay, nga naay mga beach breaks.. | ||
view the original capture Logged | |||
| crown_2_surfer2004 Newbie ![]() Posts: 2 |
salamat kau....... ![]() | ||
view the original capture Logged | |||
| spoonman2004-2005 Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
crown, who won the competition. tnx brah! ![]() | ||
view the original capture Logged | |||
| crown_2_surfer2004 Newbie ![]() Posts: 2 |
spoonman,sa nov.25,2004 pa magstart ang compi...for more info. check mo na lang yung website www.surflanuza.com tapos click on events.. ![]() | ||
view the original capture Logged | |||
| spoonman2004-2005 Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
crown, tnx a lot brah ![]() | ||
view the original capture Logged | |||
| ZiDD2002-2004 Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posts: 108 |
Crown...go with a longer board. Lisod kaayo na i-learn ug gamay bai. Ma lingaw pa ka ug taas nga board. Ang lisod lang, kapoy sa viaje. Kurdec...mag surf mo rong jan bai? | ||
view the original capture Logged | |||
| kurdec2003-2008 Full Member ![]() ![]() ![]() Posts: 7 |
on December 9th, 2004, 6:25pm, primate wrote:davao was well represented during the lanuza comp. but please guys teach some of them the rules of the road. drop in kasi lagi yung ibang taga davao.my board was hit, got a big ding.bago pa naman! cheers! ![]() | ||
view the original capture Logged | |||
| ZiDD2002-2004 Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posts: 108 |
Kurdec, Bai....send me your cell # lang. If you want some wax, siguro maka meet ko nimo sa Manila Domestic Airport on my way to Dumaguete... | ||
view the original capture Logged | |||
| crown_2_surfer2004 Newbie ![]() Posts: 2 |
kurdec bai,nagstorya nami ni steve...ok man diay kaayo iyang ibaligya...ok nabana ang 6'3 aloha ang brand( 5T )?considered na shortboard gyaPON na sya? ![]() | ||
view the original capture Logged | |||
| ZiDD2002-2004 Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posts: 108 |
Kurdec....anything below 9ft is short board | ||
view the original capture Logged | |||
| ZiDD2002-2004 Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posts: 108 |
crown...bai....under 9ft is shortboard. bai, what you need to consider on surfboards are "the dimensions (nose, tail, width, and thickness), rail, overall outline, rockers, and specially for a usedboard - dings and how good were the repairs... Brand is just a name....many shapers over the years could have shape for that brand... | ||
view the original capture Logged | |||
| kurdec2003-2008 Full Member ![]() ![]() ![]() Posts: 7 |
Zidd, dli ko makauli sa davao kron dec.,hatagan tka ug no. sa akong amigo na irish na naa sa davao gasurf pd.il send his email addy kung gus2 nmo sya mameet.ka2od sya sa mga spot dd2 sa amoa.cheers | ||
view the original capture Logged | |||
| crown_2_surfer2004 Newbie ![]() Posts: 2 |
zidd,salamat kau bai... | ||
view the original capture Logged | |||
| ZiDD2002-2004 Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posts: 108 |
Crown..naka palit na ka ug shortboard bai? | ||
view the original capture Logged | |||
| crown_2_surfer2004 Newbie ![]() Posts: 2 |
zidd,wala pa kay girepair pa ang natipak pro kita naman ko sa board...ok lang kau ang offer kay kung naay gagmay na damage libre lang paayo maski ikapila...nya wala may problema kay daghan sya ug fiberglass..makuha nanako to siguro karong lastweek sa Dec. | ||
view the original capture Logged | |||
| ZiDD2002-2004 Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posts: 108 |
happy kapa-kapa bai... ![]() | ||
view the original capture Logged | |||
| crown_2_surfer2004 Newbie ![]() Posts: 2 |
MMMMMMMMMMMeeeerrry Xxxxxxxmas sa inyo tanan...hehehe ![]() sigbin puti in the house.... ![]() | ||
view the original capture Logged | |||
| j_i_m2004-2008 Full Member ![]() ![]() ![]() Posts: 35 |
on December 23rd, 2004, 11:25am, crown_2_surfer wrote:MMMMMMMMMMMeeeerrry Xxxxxxxmas sa inyo tanan...hehehe ![]() sigbin puti in the house.... ![]() | ||
view the original capture Logged |